Our college essay helper services are guaranteed to delivery you the best college essay.

Szokásaink

 

Mindannyian szembesülünk kihívásokkal életünkben, és bármi is legyen ez, akár a kapcsolataink rossz állapota, munkahelyi, egészségügyi gondok, vagy bármi egyéb, a probléma forrása visszavezethető legtöbbször arra, hogy valamikor korábban meghúztuk a határát annak, hogy mit vagyunk képesek még kényelmesen megtenni; mi az, amire már azt mondjuk, ez kényelmetlen, ez túl sok. Leegyszerűsítve: a komfortzónánkban élünk, és ha a komfortzóna határai túl szűkek, úgy érezhetjük, hogy a legkisebb változtatás is hatalmas erőfeszítést kíván, még ha egyébként az csak egy telefonhívás megejtése, heti egy órával több munka, vagy a testedzés elkezdése lenne is.
 
Sokan törekszünk arra, hogy egészséges életet éljünk, és tudjuk is, hogy ehhez nélkülözhetetlen a rendszeres testmozgás, ám a korábban megszokott napirendünkbe nem tudjuk beilleszteni, mert annyi más dolgunk van, és erre már “tényleg nincs idő”. Az igazság az, hogy a legtöbb tevékenységet (a testmozgást is) azért végezzük, hogy ezzel bizonyos szükségleteinket kielégítsük. Mindannyiunknak szüksége van arra, hogy jól érezze magát, elkerülje a fájdalmas helyzeteket, tehát biztonságra. Emellett mindenkinek szüksége van arra, hogy változatosak legyenek a napjai, hogy fejlődjön abban, amit csinál, hogy tartozzon valahova, és még sok másra.
 
Az előbb felsorolt szükségleteinket kielégíthetjük valamelyest akár káros szenvedélyekkel: alkoholfogyasztással, dohányzással, droghasználattal is. Nézzünk egy példát: aki dohányzik, pontosan tudja, ha rágyújt, jó érzés tölti majd el, tehát a biztonság megvan. Ha stresszes a munkája: kimegy, és rágyújt, meg is van a változatosság. Ha a többiek kimennek, velük megy dohányozni a szünetben, és máris része egy társaságnak, kielégíti a kapcsolatok iránti vágyát. Pont elég kielégülést okoz a számára a dohányzás, hogy ne akarjon váltani, de ahhoz nem elég, hogy egészséges, teljes életet éljen. Nem fejlődik, nem növekszik, nem segít másokon.
 
Nézzük mi történik a mozgás, így az aikidó esetében is: a gyakorlás során vigyázunk egymásra, emellett állandó, jó hangulatban telnek az edzések – jól fogod magad érezni, a biztonságérzet megvan. A több száz technika közül bármi előkerülhet – az biztos, hogy nem unatkozunk. Remek a társaság, egymást segítjük, támogatjuk, mind edzésidőben, mind azon kívül is. Ami pedig sok káros “szükségletkielégítő” módszerünk esetében nincs meg, de itt igen: növekszünk a mozgás által. Megtanuljuk hogyan figyeljünk a saját testünk üzeneteire, hogyan tudjunk együttműködni másokkal, a komoly agymunka mellett fizikailag is fejlődünk. Fejlődik a mozgáskultúránk, a koncentrációnk, a testtudatosságunk, és még sorolhatnánk. Remek kapcsolatokat alakítunk ki olyanokkal, akikkel hasonló az érdeklődési körünk. Mind testileg, mind spirituálisan formál minket az aikidó gyakorlása.
 
Ha szeretnél egy olyan új szokással rendelkezni, ami biztosan előre visz az utadon, nagy szeretettel várunk a közösségünkben, és garantáljuk, hogy pozitív változások sorát fogod tapasztalni!
 
Találkozunk az edzésen!